Equito’s Zomerclub
Vind je het leuk om lekker op de manege te zijn en veel te leren met en over de pony’s?
Doe dan mee met Equito’s zomerclub: Je komt in de maand juni 4x meedoen met Equito’s ponyclub. Je kan kiezen uit de volgende data en tijden:
- Woensdagmiddag van 16:15 tot 17:45 uur op 3, 10, 17 en 24 juni
- Zaterdag van 11:15 tot 12:45 uur op 6, 13, 20 en 27 juni
Deelname aan de Zomerclub kost slechts € 40,-. Als je enthousiast bent, kan je na de zomervakantie doorstromen naar de wekelijkse Ponyclub. Aanmelden kan via de Equito Manegeplan app, week 23.
